close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בואו לרכוב על הטרקטורונים של TGB

מערכת שורשה שבט, תשפא18/01/2021

כיום ישנם רכבי שטח בשלל מחירים נוחים שיכולים להעניק לכם את האפשרות לממש את התשוקה שלכם לרכיבת שטח

תגיות:

עולם

רכבי השטח משתנה בצורה דינאמית, אם פעם היינו רגילים לרכבי שטח איכותיים אך יקרים, הרי שכיום ישנם רכבי שטח בשלל מחירים נוחים שיכולים להעניק לכם את האפשרות לממש את התשוקה שלכם לרכיבת שטח. חברת ד.ל.ב MOTOSPORT הביאה לישראל שלושה דגמים שונים של טרקטורוני ה- TGBשמגיעים אלינו ישירות מטייוואן.לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו.יצאנו לנסיעת מבחן על הטרקטורונים, וחזרנו אליכם עם מידע על כול אחד מסוגי הטרקטורונים, על המחירים שלהם ועל חווית הנסיעה שצפויה לכם בעת שתעלו עליהם.

אז מה זה בעצם TGB?

טרקטורוני TGB מגיעים לישראל, בתקופה שבה רכבי השטח הופכים לדבר נפוץ ומבוקש. לכן נשאלת השאלה, במה הם שונים בעצם משאר סוגי רכבי השטח שאליהם היו היינו רגילים עד עכשיו? התשובה לכך נמצאת בשני קריטריונים שמתקיימים במקביל בטרקטורונים: הראשון הוא המחיר הנוח לכל כיס, והשני הוא האיכות הבלתי מתפשרת של טרקטורונים אלו. למרות העובדה שחברת TGB מגיעה רק עכשיו למדינת ישראל, טוב לדעת שהיא קיימת כבר משנת 1960. את הטרקטורונים שלה, התחילה חברת TGB לייצר בשנות ה-90 כאשר כיום החברה נמצאת בתפוצה גדולה למדי ל-60 מדינות ביניהן ארה"ב, גרמניה ועוד.

קצת על ד.ל.בMOTOSPORT

לא רק שטרקטורוני TGBמופצים בכל העולם, אלא העובדה כי דווקא ד.ל.בMOTOSPORT היא החברה שמביאה אותם אל ישראל, מראה כי ניתן לבטוח בסוג טרקטורון זה. חברת ד.ל.ב MOTOSPORT מוכרת טרקטורונים ומספקת אותם לחברות במשך מספר שנים. היתרון של טרקטורונים מחברה זו על פני מתחרים אחרים, נמצא בכך שהחברה מעניקה ללקוח שירות מלא המלווה בייעוץ לפני רכישה, נסיעת מבחן ואחריות שנשארת לאורך זמן.

דגמים שונים לאנשים שונים

כאמור, חברת ד.ל.ב MOTOSPORT מביאה שלושה סוגים של טרקטורוני TGB לישראל:
TGB BLADE 1000, TGB TARGET 600 וTGB BLADE 600-. בחנו את היכולות של הטרקטורונים על משטחים שונים, והתוצאות שקיבלנו היו איכותיות למדי. לכל טרקטורון יש את היכולת לענות על הצרכים האישיים שלכם, הנוסעים.

TGB BLADE 600

הדגם הראשון שעלינו עליו הוא TGB BLADE 600. כבר מהנסיעה הראשונה ניתן לראות כי הוא טוב לשתי מטרות עיקריות: עבודה והנאה. למעשה מדובר בטרקטורון בעל מושבים נוחים שיכול לסחוב משקל רב. בנוסף לכך המבנה החזק שלו נותן לו את היכולת להתמודד עם סוגים שונים של משטחים. ההרגשה שנוצרת כשנוסעים עלBLADE 600 היא שאפשר לנסוע עליו לאורך זמן תוך כדי שהנוחות ואיכות הנסיעה נשארות טובות לאורך זמן.

המנוע של בלייד 600 הוא מנוע סינגל 561 סמ"ק המפיק 41 כוחות סוס ב-7,000 סל"ד. היכולות של המצערת היו טובות אך ישנן טובות מהן. בנוסף המנוע פועל על 5.4 קג"מ ב-5,500 סל"ד. הכידון הוא בעל תגבורת חשמלית ותנועות מדויקות. מערכת המתלים היא בעלת יעילות אך הצמיגים גורמים לתזזיות. כשמחברים את ההנעה הכפולה החשמלית ואת מצב הנסיעה LOW, מקבלים נסיעה נוחה ביותר. תוכלו לרכוש את הכלי במחיר המתחיל ב-39,990 ₪.

TGB TARGET 600

לאחר מכן התחלנו לרכוב על דגם TARGET 600 וגילינו כי הוא מקנה לנהג חוויה מרעננת למדי. כבר בנסיעה הראשונה אפשר להבין כי מדובר בטרקטורון ספורטיבי. מבחוץ העיצוב שלו נראה חדשני וצבעוני. הוא מתאים יותר לאלו מכם בעלי האדרנלין שמבקשים למלא את מצבורי האנרגיה שלהם מדי פעם. אין מה לומר, הנסיעה עלTGB TARGET 600 לא מתאימה לכל אחד, אך אלו מכם שיבקשו לנסוע עליו יזכו להגיע לשיאים חדשים של חווית נסיעת שטח. הנסיעה בטרקטורון זה נועדה לאתגר את הרוכב כך שכאשר תעלו על המושב תרגישו כי אתם עומדים בפני משימה ספורטיבית שאותה תצטרכו לצלוח. הבסיס של טרקטורון זה הוא על מכלול ה Blade -אבל פה מדובר על עיצוב מתקדם יותר.לאחר הנסיעה יכולנו להרגיש את הקיצוניות של כיול המתלים וההיגוי. החרטום הוא קליל מדי, תנועות ההיגוי הן חדות כאשר הגלגלים הקצרים יוצרים תחושה פחות נוחה של נסיעה. מחירו של
TARGET 600 נמכר ב-45,990 ₪ .

TGB BLADE 1000

הטרקטורון האחרון שבדקנו מסדרת טרקטורוני TGB הוא TGB BLADE 1000. מדובר בעצם בטרקטורון האיכותי ביותר מבין הכלים בסדרה, כאשר כבר במבט ראשון ניתן לראות כי הוא בעל עיצוב ומפרט טכני משוכללים. כמו שאר הטרקטורונים גם על ה- BLADE 1000 רכבנו לאורך זמן על כמה משטחים. טוב לדעת שלאורך כל ההתנסות על טרקטורון זה, חווית הנסיעה נשארה קבועה ואיכותית.  כמה נתונים טכניים על בלייד 1000: מדובר במנוע Vטווין בעל נפח של 997 סמ"ק ו-81 כוחות סוס. הטרקטורון מכיל כמה מצבי הנעה: אחורית, כפולה ומצב LOW. בנוסף המנוע עובד על 6,750 סל"ד והוא בעל קג"מ של 9.1 ב-5,750 סל"ד. כמו כן, ישנן שתי נעילות דיפרנציאל שנותנות לטרקטורון יכולת עבירות מרבית. צמיגי השטח הם מסדרת מקסיס ביג-הורןדגםAT26 X 11-14 ובנוסף, הוא מצוייד במתלי EVO מתקדמים. מחירו עומד על 65,990 ₪.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה